MarCom Club Қазақстанға да келді

26 декабря 2022 года

Jusan Bank қазақстандық маркетологтарға көшбасшылар клубына кіру мүмкіндігін ашты.

Ақпаратқа сәйкес, Орталық Азияда MarCom Club Central Asia жұмысын бастады. Бұл маркетинг саласының көшбасшылары үшін танымал клуб, оның бас серіктесі – Jusan Bank.

Клубтың ерекшелігі мұнда Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түрікменстан және Өзбекстан жарнама агенттіктерінің ірі компаниялары мен топ-менеджерлерінің маркетинг жөніндегі директорлары бас қосады.

Аталмыш бірлестік тәжірибемен бөлісуге ғана емес, сонымен қатар нарықтың дамуына ықпал етуге және тұтастай алғанда аймақ экономикасының шығармашылығын арттыруға мүмкіндік бермек.

MarCom Club Central Asia басшысы болып Олегжан Бекетаев таңдалды. Қазіргі уақытта ол Jusan-да маркетинг, PR және ESG басқарушы директоры болып жұмыс істейді және жобаның Орталық Азиядағы серіктесі болып табылады.

 "MarCom Club алға тартқан құндылықтарды Jusan да қолдайды, сонымен қатар менің кәсіби амбицияларыма жауап береді. Jusan – аймақтағы креативті индустрияны дамытуды және маркетинг саласында драйвер бола алатын білім беру бастамаларының жаршысы. Биыл біз Қазақстанның жетекші маркетологтарын жинаған ұқсас CMO meetup жобасын іске қостық. Қатысушылар арасында өз компанияларына ғана емес, жалпы нарыққа да пайдалы болуға үлкен қызығушылық бар екенін атап өтті. Мен бұл талпыныста біз жалғыз емес екенімізді көріп отырмын, айналамызда осы тапсырманы орындайтын талантты балалар көбейіп келеді", - дедi Бекетаев.

Өз кезегінде MarCom Club негізін қалаушы Анастасия Каримова клубтың тұжырымдамасы бастапқыда "алақандағы нарық" ретінде ойластырылғанын айтты.

"Қауымдастыққа келген әрбір қатысушы өңірдегі саланың негізгі өкілдерінің қатарында болады. Ал тұрақты іс-шаралар есебінен күн тәртібіне енеді, барлығымен тез танысады және өзінің бизнес-міндеттерін жедел шешеді. Біз Marcom Club саланың әрбір қатысушысы үшін дамуға және қолдау табатын орынға айналғанын қалаймыз!" - деп атап өтті ол.

MarCom Club-тың бірегейлігі – бұл жарнама нарығының кәсіби қатысушыларының негізгі кәсіби міндеттерін шешуге мүмкіндік беру. Бұл тек байланыс құру, клиенттер мен серіктестерді іздеу ғана емес, сонымен қатар оқыту, нарықты талдау, жеке және корпоративті брендті дамыту.

Қазіргі уақытта өнімдер мен қызметтердің экожүйесі жасалды. Соның ішінде ортақ кездесулердi ұйымдастыруға арналған чат-бот, онлайн-лекториялар, білім беру конференциялары, жабық кешкі ас және т. б. Негізгі қатысушылар ретінде жергілікті және шетелдік топ спикерлер мен сарапшылар сөз сөйлейтін болады.

Жоспарда – өңірдің креативті индустриясын жаңа деңгейге шығару. Нарықтың және оның кәсіби қатысушыларының халықаралық қоғамдастық үшін маңыздылығын арттыру. Бұл мақсат жобаның бас демеушісі-Jusan миссиясымен де сәйкес келеді.

MarCom Club CMO, маркетинг директорлары, ECommerce директорлары, сатып алу және ESG мамандары, жарнама берушілер тарапынан digital-жолдама жетекшілері, сондай-ақ, байланыс агенттіктерінің иелері мен топ-менеджерлері үшін ашық.

Клубқа қосылу тегін. Алайда кіру үшін белгілі бір критерийлерге сай болу керек. Бұл туралы толық ақпарат алып, тiркелуге жобаның веб-сайтын арқылы өтініш қалдыруға болады.

Анықтама

MarCom Club – жарнама саласы көшбасшыларының халықаралық қауымдастығы. Жоба 2022 жылдың жазында іске қосылды. MarCom Club Russia қауымдастығы аймақтағы ең ірі брендтердің 200-ден астам үздік маркетологтары мен жарнама агенттіктерінің тақырыптарын біріктірді. Тізімде: X5, Yandex, Sanofi, Clarins, BauschHealth, Совкомбанк, Marks&Spenser, Aliexpress, Essity және т.б. компаниялардың өкілдері бар.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.