Ақшаның жетіспеушілігінен қазақстандықтардың бір бөлігі тамақтанбайды

Кейбіреулер күні бойы тамақ ішпеген

26 июля 2021 года
    

Қазақстандықтардың бір бөлігі олардың тамақтануына теріс әсер ететін қаржылық проблемаларды бастан кешуде. Бұған Ұлттық статистика бюросы жүргізген сауалнама нәтижелері дәлел бола алады, деп хабарлайды LS.

Мәліметтерге сәйкес, соңғы 12 айда халықтың 6,6%-ы ақшаның немесе басқа ресурстардың жетіспеушілігінен тамақ жеткіліксіз болады деп алаңдады. Алайда, 88,6%-ы олай ойламаса. 3%-ы жауап беруге қиналды, ал 1,8% бас тартты.

Сонымен қатар, респонденттердің 4,5%-ында ақша жетіспегендіктен пайдалы тамақ жеуге мүмкіндігі болмады, 90,3%-ында мұндай проблема туындамаған. 5,4% қаражаттың жетіспеуінен өнімнің бірнеше түрін ғана тұтынған. 1,1% осыған ұқсас себептермен тамақ дұрыс ішпеген, ал 2%-ы қажет болғаннан аз жейді.

Соңғы 12 айда 1,3%-да үйде тамақтану қаржының жетіспеуінен болатын жағдайлар болды, ал 0,6%-ы осы себепті аштықты бастан кешірді, 0,5%-ы күні бойы тамақ ішпеген болып шықты.

Сондай-ақ, респонденттер органикалық өнімнің ұлттық сәйкестік белгісі бар азық-түлікпен қанағаттанған ба деген сұраққа жауап берді. Атап айтқанда, сұралғандардың 32,7%-ы олардың құнымен қанағаттандырылды, 51,5%-ы ішінара қанағаттандырылды, 8,3%-ы қанағаттандырылмады, 7,5%-ы жауап беруге қиналды.

Ал мұндай өнімдердің қол жетімділігіне 43,1%, ішінара – 45,5%, 4,1% қанағаттанбайды, 7,3% жауап беруге қиналды.

Айта кетейік, сауалнамаға 12 мыңға жуық үй шаруашылығының бір мүшесі қатысты.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Последние новости:
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.