Алматыда метро желісінің құрылысына 344 млрд теңге бағытталады. Бұл туралы LS-ке әкімнің орынбасары Асқар Амрин хабарлады.
Мәслихаттың кезектен тыс сессиясында 2040 жылға дейінгі Бас жоспардың тұсаукесері барысында Амрин жедел қоғамдық көлік қаланың басымдығына айналатынын түсіндірді, өйткені бұл жолаушылар үшін жылдам әрі ыңғайлы жол қатынасын қамтамасыз етеді.
Осыған байланысты 2030 жылға дейін Төле би көшесінде 45 км LRT желісін салу жоспарлануда.
Метро желісінің құрылысы да жалғасады. 2030 жылға қарай "Қалқаман" станциясынан "Барлық" станциясына дейін ұзындығы 5,2 км болатын метро салу 344 млрд теңгені қажет етеді.
Сондай-ақ, 19,6 млрд теңгеге "Барлық", "Алматы-2", "Шығыс қақпасы", "Солтүстік" төрт көлік-трансплантациялау тораптарын салу жоспарланған. Бұдан басқа, қоғамдық орталықтарда заманауи паркингтер салынады және қоғамдық көлікті экологияландыру жүргізіледі.
2040 жылға дейін тағы 76 км LRT, 57 км BRT және 7,8 км "Алматы-1" және "Алматы-2" метро желілері салынады.
"Қабылданған шаралар 2040 жылға қарай сапарлар санын екі есеге, 3,2 млн сапарға дейін ұлғайтуға, сондай-ақ, кіретін көлік санын 130 мың автомобильге дейін қысқартуға мүмкіндік береді (бүгінде 1,4 млн сапар, 250 мың шығатын көлік)", - деді ол.
Амриннің айтуынша, қазіргі уақытта қолданыстағы маршруттар қала тұрғындарының қажеттіліктерін қанағаттандырмайды. Олардың 76%-да ұзындығы 15 км-ден асады.
Бұдан басқа, көлік инфрақұрылымы саласында үш жолайрығының құрылысы жалғасын табады. Жыл соңына дейін Бұқтырма көшесі, Құлжа трактісі, Саин – Мөңке би және Сейфуллин – Жансүгіров көшелері бойындағы жол айрығының құрылысын аяқтау жоспарланып отыр. Рысқұлов даңғылы мен Қажымұқан және Әйтеке би көшелерін тесу жұмыстары басталады.
Сонымен қатар, қалаға кіретін жолда төрт магистральді кеңейту көзделген: Райымбек даңғылы, Жандосов көшесі, Құлжа трактісі және Жансүгіров көшесі. 2030 жылға қарай қаланың шетінде (Алатау, Наурызбай, Түрксіб аудандары) 210 км жол салынады, 81 км радиалды және ішкі магистральдарға тесу жұмыстары жүргізіледі.
2035 жылға дейін 200 км жаңа жол салу және 60 км магистральдық көшелерді тесу жоспарлануда. 2040 жылға қарай тағы 200 км жаңа жол салынбақ.
Бас жоспар аясында қаланы полицентрлік дамыту идеясы тағы да таныстырылып, басқа да әлеуметтік және экологиялық мәселелер қаралды.
Талқылау барысында мәслихат депутаттары құжатты қабылдады.
Бұған дейін, мегаполистің 2023 жылға арналған бюджетіне қатысты нақтылаулар қабылданған болатын.