Қазақстанда қандай контрафактілік брендтер сатылады

27 сентября 2024 года

Қазақстанда Puma және Louis Vuitton сияқты брендтердің өнімдері белсенді түрде қолдан жасалған. Бұл туралы LS-ке әділет министрлігінде хабарлады.

Министрліктің мәліметінше, осы жылдың басынан бері бөтен тауар белгісін заңсыз пайдалану фактілері бойынша 138 тексеру жүргізілген.

Нәтижесінде 132 бұзушылық анықталды, 133 бұзушылық қозғалды және сотқа жіберілді (біреуі Шымкент ІІБ-нен берілген материал бойынша). Әкімшілік жауапкершілікке 111 субъект тартылды (22-сі қарау сатысында). Айыппұл мөлшері 9 млн теңгеден асты.

Азаматтық айналымнан 47 млн теңгеге 250 мың контрафактілік өнім алынды.

"Негізінен контрафактілік өнімдер белгілі шетелдік брендтерге қатысты өндіріледі. Сонымен қатар, отандық тауар белгілері де бар. Әділет органдары Toyota, Kit Kat, Nesquik, Procter&Gamble, Henkel AG & Co. KgaA, Chanel, Apple, Zepter, Levi`s, Louis Vuitton, LEGO, Puma, Toyota/Lexus, "Наурыз", "Ассам", Prachka, Almacom, Hugo Boss және т.б.", - деп түсіндірді әділет министрлігінде.

Министрлік тауар белгісі иесінің куәлікте көрсетілген тауарлар мен қызметтерге қатысты өзіне тиесілі атауды пайдалануға және оған билік етуге айрықша құқығы бар екеніне сендірді. Осы құқықтарды бұзғаны үшін азаматтық-құқықтық (ҚР АК 9-бабы және 1032-бабы), әкімшілік (ӘҚБтК 158-бабы) және қылмыстық (ҚР ҚК 222-бабы) жауапкершілік көзделеді.

Бұл ретте осы саладағы қорғау шаралары күшейтіледі. Қыркүйекте семинар барысында Еуропалық Одақтың қолдауымен зияткерлік меншікті бұзғаны үшін маркетплейстердің жауапкершілігін енгізу ұсынылды. Бұл мүмкіндікті мүдделі тұлғалармен талқылау жоспарлануда.

Естеріңізге сала кетейік, бұған дейін, Hugo Boss AG Қазақстанда "B…B…К" тауар белгісіне қарсы сотты жеңіп алған болатын.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.