Қазақстан тасымалдаушылары Қытай тарапынан алыпсатарлыққа шағымданады

Кейбір жүктер шекарада сәуірден берi тұр

14 октября 2021 года

ҚХР-мен шекарадағы шектеулерден басқа, қазақстандық тасымалдаушылар Қытай тарапының алыпсатарлыққа шағымданады. Бұл туралы Алматыда өткен III халықаралық "Көлік және логистика нарығы" конференциясында SevenR компаниясының бас директоры Оксана Сорокина мәлімдеді, деп хабарлайды LS.

Сорокинаның айтуынша, жаздан бастап Қытаймен шекарада Қазақстанға жеткізілуі тиіс импорттық жүктер тоқтап тұр. Онда сәуірден бері тұрған тауарлар да бар. Алайда бұл жалғыз ғана кедергі емес.

"Біз Қытай тарапынан алып-сатарлық, блок-поездардағы орындарды сатып алу, контейнерлерді сатып алу, автоөткізгіштер, қайта тиеу және т.б. шығындармен алып-сатарлықтар бөлігінде проблемаға тап болдық", - деп шағымданды Сорокина.

Оның айтуынша, ол бұл мәселені бір жылдан бері көтеріп келеді.

"Бір жыл бұрын дәл осы уақытта мен жылжымалы құрамның жетіспеушілігі туралы айтып, платформалардың жетіспеушілігі туралы қысқаша мәлімет бердім. Содан кейін маған бәрі жақсы екенін айтты. Қазір бұл проблема мойындалды, бірақ арада бір жыл өтті. Енді бұл мәселені шешуге тағы бір жыл кетеді деп қорқамыз. Ал бізде бұған уақыт жоқ, өйткені бізде айналым қаражатына ақша жоқ, жүктер мен тауарлар жоқ. Біздің қолымызда тек несиелер, қатып қалған айналым қаражаты және "Атамекеннің" форс-мажорлық жағдайлар туралы берген құжаттары бар. Ия, олар бізді қорғайды, кем дегенде біз клиенттерден айыппұлға түспейміз, ал біздің клиенттер өз клиенттерінің алдында. Бірақ осы сертификатпен мен өз қызметкерлеріме жалақы төлей алмаймыз немесе несие жаба алмаймыз. Менің клиенттерімнің ешқайсысы сертификаттарды дүкен сөрелеріне қоя алмайды", - деп атап өтті спикер.

Сорокина, сондай-ақ, қазақстандық импорттаушылардың неге осындай жағдайға тап болғаны туралы тоқталды.

"Иә, бізде "Жібек жолы" бар екенін мақтан тұтамыз. Біз Қытай, Оңтүстік – Шығыс Азия және Еуропа арасындағы тауарлар транзитінің стратегиялық нүктесі болып табыламыз. Бұл керемет. Бірақ қазақстандық компаниялар мен импорт шеттетілгені қалай болды?" - деп таң қалды компания басшысы.

Ол, сондай-ақ, "Алтынкөл" станциясындағы жағдай туралы айтты.

"Қазіргі уақытта станцияда транзитке 2 мыңнан астам контейнер қойылған. Платформалар саны 300-ге жуық. Біз транзитті реттей алмаймыз", - деп қосты Сорокина.

Ол мәселені шешу үшін шетелдік жылжымалы құрамды тарту керек екеніне сенімді.

Сонымен қатар, "ҚТЖ-Жүк тасымалы" директорының орынбасары Қанат Көбесов оған контейнерлердің жетіспеушілігі тек Қазақстанда ғана емес, бүкіл әлемде байқалып отырғанын айтты.

"Тағы бір мәселе – сервистік компаниялардың өз қызметтерінің қымбаттауы. Өйткені "ҚТЖ-Жүк тасымалы" контейнерлерді сатып алумен айналыспайды, тек тасымалдайды. Бұл жеке нарық", - деп түсіндірді Көбесов.

Ал Қытаймен импорт бойынша Кобесов кәсіпкерлерге өз проблемалары туралы ақпарат беруге кеңес берді.

"Бізде Қытаймен импорт бар, бірақ біз бұл импортты көрмейміз. Біздің "Атамекенмен" өз байланыс каналымыз бар. Неліктен сізде Қытай жіберушісімен қарым-қатынас жоқ? Қазақстанда бізде барлық қауымдастықтар бұл тақырыпты көтеруде, Қытайдағы серіктестер үнсіз", - деп атап өтті спикер.

Қытаймен шекарадағы станцияларға келетін болсақ, Көбесовтың айтуынша, "Алтынкөл" 100% жұмыс істейді, барлық жүктер қабылданады. Ал "Достықпен" проблемалар бар, бірақ олар Қытайдың тарапынан туындап тұрған мәселе.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.