Қазақстанда авиакомпаниялардың айыппұлдарын ұлғайту мүмкіндігі қарастырылуда. LS тілшісі егжей-тегжейін анықтады.
LS-тің ресми сұрауына азаматтық авиация комитетінің берген ақпаратына сәйкес, қазіргі уақытта компаниялардың әкімшілік жауапкершілігін күшейтуді көздейтін бірқатар заңнамалық түзетулер әзірленуде. Бұл жолаушыларды әуе көлігімен тасымалдауға байланысты шағымдардың көбеюіне байланысты.
Азаматтық авиация комитеті мәліметтері бойынша, жолаушыны межелі жерге жеткізуді кешіктіргені үшін айыппұлды ұлғайту жоспарлануда.
"Көлік туралы" Заңға сәйкес, қазіргі уақытта тасымалдаушының кінәсінен кідіріс кезінде компания адамға кешіктірілген ұшудың әр сағаты үшін билет құнының 3% төлейді. Сондай-ақ, қосымша жолаушы шығындарын өтейді.
Бір ерекшелігі-ұйым тарапынан кешіктіруге себеп болған еңсерілмейтін жағдай дәлелденсе.
Бұдан басқа, комитетте хабарлағандай, Қазақстан әуежайларында клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру тәртібін бұзғаны үшін жауапкершілік белгілеу ұсынылады. Бұл өзгерістер қауіпсіз және сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз етуге бағытталған.
Комитетте заңнамалық түзетулер Үкіметтің заң шығару жұмысы ережелерінің талаптарын ескере отырып, қысқа мерзімде әзірленетініне сендірді.
Комитет мәліметінше, 2022-2023 жылдары тасымалдаушыларға қатысты 40 млн теңгеге жуық сомаға 14 әкімшілік айыппұл салынды.
Ағымдағы жылдың жазында ведомствода рейстердің кешігуі кезінде қызметтерді тиісінше ұсынбағаны үшін әрқайсысы 1 мың АЕК-ке (3,692 млн теңге) үш айыппұл туралы хабарлады.
Бұған дейін, көлік вице-министрі Талғат Ластаев министрлік авиация клиенттерін қорғаудың жаңа құралдарын зерттеп жатқаны туралы айтқан болатын. Оның ішінде рейстердің кешігуі және багаждың жоғалуы/зақымдануы кезінде сақтандыруды талдайды. Министр орынбасарының айтуынша, бұл бағытта озық тәсілдер бар.
Сондай-ақ, елде цифрлық режимде шағым беру мүмкіндігі пайда болуы мүмкін.
Кідірістер туралы айта келе, Ластаев олардан құтыла алмайтынын атап өтті, өйткені бұл мәселе ұшу қауіпсіздігіне байланысты туындайды. Оның пікірінше, бұл мәселеде жолаушылардың да, тасымалдаушылардың да мүдделерін сақталуы керек.
Сонымен қатар, елде әуе билеттерін овербукингке тыйым салынады және норма ережелерде көрсетілген. Ластаев мұндай жағдайлар анықталған кезде компания жауапкершілікке тартылатынына сендірді.