250+ бағдарламасының арқасында еліміздің шалғай өңірлері тез ақпарат алатын болды. PR

13 октября 2022 года
    

Желіде Әлішер Бейсембайдың бейнебаяны танымал болып келеді, онда жас IT-сарапшы пайдаланушы интернетте ақпарат іздеген кезде цифрлық кеңістік жағында не болып жататыны туралы әңгімелейді.

"Біз өзімізге қажетті ақпаратты бірнеше секунд ішінде тауып алатынымызға таң қалуды қойдық", - дейді Алишер.

Сонымен қатар, мұндай мүмкіндіктер еліміздің шағын және шалғай АЕМ-дегі ауыл тұрғындарында жақында ғана пайда болды. 2020 жылы осы ауылдардың тұрғындарын ұялы байланыс пен интернетпен қамтамасыз етуге арналған "250+" бағдарламасы бастау алды.Бағдарламаның жетістіктері туралы бірнеше рет айтылды. Міне, кейбір сандар: 

бір ай бұрын "250+" ауылдарындағы, Tele2/Altel операторының желісіндегі ағымдағы жылдың трафигі 20 млн гигабайт белгісін басып өтіп, жылына 98%-ға өскенін көрсетті, яғни іс жүзінде трафик екі есе өсті.

"Бұлай әрдайым бола берген жоқ, бірақ қазір "250 +" бағдарламасының арқасында тіпті елдің ең шалғай деген аймақтары да ақпаратты тез қабылдап, өңдей алады", - деп атап өтті белгілі тиктокер.

@t1mbaq Часто смотрите на котиков????? #интернет #хайтек #связь #какработает ♬ оригинальный звук - Техноблог

Сонымен қатар, ауыл тұрғындарының назарында дерек алу қызметтері мен аталмыш "іздеу жүйелері" ғана емес, сонымен қатар мессенджерлер мен әлеуметтік желілер де бар. Олар "250+" бағдарламасы бойынша қосылған ауыл тұрғындары трафигінің едәуір бөлігін алады. Tele2/Altel операторы 2022 жылы "250+" ауылдарында өз желісінде трафикті тұтыну ерекшеліктері бойынша дербестендірілмеген зерттеу жүргізді және қызықты инфографиканы ұсынды.

Оператор талдауының деректеріне сәйкес, трафиктің ең көп тұтынылуы Алматы мен Жетісу облыстарының ауылдарында тіркелді – бұл жобаның барлық трафигінің 30%-дан астамы. Екінші және үшінші орындарды тиісінше Ақтөбе және Қарағанды облыстары алады. Қызметтер арасында әлеуметтік желілер, бейне ағындық платформалар және мессенджерлер көш бастап тұр. Tele2/Altel операторларының желісіндегі "250+" ауылдарының барлық трафигінің 37% - ын YouTube, Instagram, TikTok, Vk, Facebook алады.

Сергей КоньковЖыл басынан бері ауыл тұрғындарының осы қызметтерге жұмсаған жиынтық уақыты 136 мың сағатты құрады (жылдарға шаққанда — 16 жыл), бұл әлемдік үрдістермен корреляцияланады. Global digital 2022 мәліметтері бойынша, бұл платформалар жалпы онлайн уақыттың ең үлкен үлесін құрайды - 35%. Пайдаланушылар оларға күніне орта есеппен 2 сағат 27 минут жұмсайды. Бұл көрсеткіш өткен жылы да өсіп, күніне 2 минутқа артты (+1,4%). Aл Unified Data AI (бұрынғы App Annie) мәліметтері бойынша әдеттегі YouTube қолданушысы онда бір тәуліктей уақыт — айына 23,7 сағат өткізеді.

Tele2/Altel Бас директоры Сергей Коньков: "Біз желіні құруға және оны дамытуға, соның ішінде еліміздің ең шалғай жерлеріне едәуір ресурстар салып қана қоймай, сонымен қатар интернет мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану үшін іс жүзінде құралдар инфрақұрылымын құрамыз. Солардың қатарында "Туған жер" тарифін де атап өтуге болады, онда неғұрлым талап етілетін ресурстардың: E-gov электрондық үкімет сайтының, білім беру порталдарының, қазақстандық БАҚ-ның, қашықтықтан жұмыс істеуге және оқуға арналған бағдарламалардың қолжетімділігінің маңыздылығы ескерілген. Сондай-ақ, ауылдардан таланттарды белсенді түрде тартатын білім және даму туралы арнайы әлеуметтік жобаларды да атауға болады", – деп көрсетті.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.