Қазақстандықтар маркетплейстер жұмысына шағымдануда

23 августа 2023 года

Қазақстанда маркетплейстер жұмысына шағымдар саны артып келеді. Бұл туралы LS-ке сауда және интеграция министрлігінде айтты.

Редакцияның сұрауына жауап ретінде, министрлікте соңғы мәліметтер ұсынылды. Оған сәйкес, 2022 жылы шағымдар саны 450 өтініш болса, 2023 жылдың басынан бастап бұл көрсеткіш 600-ден артқан. 

Осы ретте 600 шағымның 476-сы қанағаттандырылып, 31 млн теңге қайтарылды. 81 өтінім қаралуда, ал 44-тен құқықтық көмек көрсетілді, өйткені тұтынушылар ақшаны қайтаруды талап етпеді.

Министрлікте бұзушылықтардың негізгі түрлері айтылды:

  • тиісті және тиісті емес сападағы тауарларды қайтару;
  • ұсынылмаған өнім үшін ақшаны қайтарудан бас тарту;
  • уақтылы жеткізілмеу;
  • тапсырыс берілген тауардың сипаттамаларына сәйкес келмеуі немесе басқасын жеткізу;
  • жүру пунктіне дейін өнімнің бірнеше рет жоғалуы (тауар белгіленген мерзімде жеткізілмеген);
  • тауарды төлеу кезінде жүйеден ақау кету, осыған байланысты-ақшалай қаражатты бірнеше рет есептен шығару фактілері.

Министрлік "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" заң жобасында тауарларды сату үшін пайдаланылатын интернет-ресурстарды сауда объектілеріне теңестіруді ұсынады.

Сондай-ақ, "Электрондық коммерция" терминінің анықтамасы кеңейтілмек. Бұл ұялы телефонның әртүрлі қосымшаларына тапсырыс беру кезінде қызметтер мен жұмыстарды тұтынушылардың құқықтарын бұзу мәселелерін реттеуге мүмкіндік береді деп күтілуде.

"Тұтынушылардың дербес деректерін қорғауды міндетті түрде қамтамасыз ету, сондай-ақ, кәсіпкерлердің шарттарында тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін бұзатын және (немесе) оларға қысым жасайтын шарттарға жол бермеу бойынша тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың негізгі қағидаттары толықтырылады", - делінген министрліктің жауабында.

Бұдан басқа, электрондық сауда алаңдарының иелеріне кәсіпкерлермен тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы талаптарды сақтау жөніндегі ережелерді қамтитын шарттар жасасу мүмкіндігін беру ұсынылады.

"Тұтынушыдан шағым растайтын материалдармен бірге немесе уәкілетті органның заң талаптарын сақтамағаны туралы хабарламасы келіп түскен жағдайда, электрондық сауда алаңы кәсіпкермен жасалған шартта көзделген шараларды қабылдайды", - деп түйіндеді министрлікте.

Бұған дейін, қазақстандықтар 2022 жылы шетелдік және қазақстандық маркетплейске миллиондаған теңгеге шағым түскені хабарланған болатын.

Мәселен, сауда министрлігі 11 млн теңгеге 541 шағым алды. Нәтижесінде сол сомаға 382 тұтынушының құқықтары қорғалды.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Последние новости:
На чем зарабатывают казахстанские банки и почему они прибыльнее развитых стран
вчера
Жители Казахстана тратят на еду большую часть зарплаты, чем в Беларуси, России и Китае. Инфографика
вчера
Минздрав пересмотрит лицензирование стоматологов после скандала с пенсионными деньгами
вчера
Қазақстан ЕО санкциялар жөнінде ескерту алмады
вчера
Дьявол кроется в деталях: названы главные страхи инвесторов горнорудной отрасли
вчера
Бюрократия дороже урожая: Казахстан теряет овощные рынки соседей
вчера
Казахстан не получал уведомлений от ЕС о введении вторичных санкций
вчера
Нацбанк выполняет свою роль, но инфляция остается высокой из-за действий правительства – мнение
вчера
НПЗ Казахстана обяжут производить больше востребованных ГСМ
вчера
Банктер шоттар жайлы мәліметті салықшыларға тапсырады
16 сентября 2025 года
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.