Алматы маңындағы серіктес қала қалай өзгереді

26 апреля 2022 года

Алматы облысының әкімі Қанат Бозымбаев Алматының жанындағы серіктес қаланың қандай болатынын айтты, деп хабарлайды LS.

BaitassovLive-ге берген сұхбатында Бозымбаев G4 City жобасының тұжырымдамасы өзгергенін хабарлады. Енді төрт қаланың орнына біреуін салу жоспарлануда.

"Бас жоспарды өзгертеміз. Қала Қапшағай тас жолында, Первомайкадан Қапшағай тас жолына дейін шамамен 5 км жерде пайда болады", - деп түсіндірді Бозымбаев.

Инфрақұрылым Gate City-ге жеткізілiп оған 37 млрд теңге инвестицияланды. Атап айтқанда, су, қазандық және басқа да нысандар бар.

Сонымен қатар, Бозымбаев қаланың атауы Gate District болып өзгертілетінін айтты. Қаланың жаңа жобасын сингапурлық Surbana Jurong компаниясы дайындады. Олар жобаға жетекшілік етiп инвестиция тартып өздері де объектiнiң бой көтеруiне ат салыспақ ниетте. Бозымбаев қала аумағы төрт ауданнан тұратын атап өтті.

"Бiрiншi бөлігі әкімшілік – тұрғын үй болады. Екіншісі – ғылыми-білім беру, онда университеттер мен медициналық хаб болады. Үшінші аудан өнеркәсіпке беріледі, онда агроөңдеу кәсіпорындары, ірі дата-орталықтар орналасады. Сингапурлықтардың өз ақпараттарын сақтайтын жері жоқ, біз оларға қымбатқа түспейтін көмек қолын созсақ есесiне Қазақстанда бұдан табыс таба алады", - деді Бозымбаев.

Оның айтуынша, Қапшағай қаласына жақын жерде 10 шақырым жерде Green District – ойын-сауық, туристік бөлім орналасады. Ол казино клуб салынатын жеке аймақта салынатынын атап өтті. Сондай-ақ, Disneyland сияқты үлкен ойын-сауық паркі тұрғызылмақ. Мұнда әртүрлі брендтер кіруі мүмкін.

"Бұл қала шетелдіктер үшін де ашық болады. Егер олар инвестиция салса, оларға тұруға да рұқсат берiлуi мүмкін. Бүкіл қала ағылшын құқығымен реттелетін болады деп болжануда, яғни юрисдикция АХҚО-да болады, өйткені инвесторлар қорғалатынына сенімді болуы тиіс. Өкінішке орай, көрші елдерде болып жатқан процестер де, қаңтардағы оқиғалар да оларға аса сенімділік бермей отыр. Сондықтан ерекше күш салу керек", - деді ол.

Сонымен қатар, Бозымбаев 2025 жылға дейін 1,8 трлн теңгеге ішкі инвестицияларды қазіргі Алматы облысының аумағына тарту мүмкін болмайтынын айтты. Ол ел ішінде тек бір ғана облыс үшін сонша қаражат жоқ екенін түсіндірді.

"Сондықтан шетелдік инвесторлар қажет. Бүкіл әлем осылай өмір сүреді және қорқудың қажеті жоқ. Әрине, миллиардтаған халқы бар кейбір мемлекеттер үшін тұруға рұқсат беру жағына қандай да бір шектеулер қою қажет болар. Осының бәрін мемлекет реттейді", - деп атап өтті Бозымбаев.

Жалпы, серіктес қаланың құрылысының жобасын жүзеге асыру бойынша шешім осы жазда қабылданады.

Сондай-ақ, аймақ басшысы болашақта Жетісусыз Алматы облысы инвесторларға агроиндустриялық аймақ ретінде қызықты болатынын айтты. Атап айтқанда, бұл салада агроөңдеу жолға қойылады, өңірде осы бағыттағы жүздеген кәсіпорын ашылады деп күтілуде. Сондай-ақ, көкөністер мен жемістерге арналған қоймалар салынады.

Сонымен қатар, Алматы облысында гидроресурстар, күн, жел сияқты жаңартылатын көздерді дамытуға болады. Оның айтуынша, Іле және Жамбыл аудандарында энергетикалық қуаттар салуға болатын жер асты аймағында үлкен мүмкіндіктер бар.

Бозымбаев Талғар ауданының индустриялық аймағында құрылыс индустриясында жобаларды іске қосу жоспарланып отырғанын да тiлге тиек етті. Ол оған шетелдік инвесторлар да кіретінін атап өтті.

"Бүкіл әлем бойынша 60 зауыты бар компания бар. Ол тағы екі зауыт ашқысы келеді. Жобаны 1 сәуірде іске асыруды жоспарладық, бірақ көршілер елдер арасындағы қақтығысқа байланысты бірнеше айға шегерілді. Атап айтқанда, бұл жағдай логистикаға әсер етті", - деді аймақ басшысы.

Әуежайға келетін болсақ, Бозымбаев осы нысанның құрылысы жоспарланған Қапшағай қаласынан 7-8 шақырым жерде болып қайтты. Ол бұл жоба жоспарда бар екенін, бірақ ол басқа жерде орналасатынын атап өтті. Облыс басшысы бұл мәселе талқыланып жатқанын және қазіргі уақытта Алматы әуежайын дамыту қажеттігін атап өтті. Әзірге өңірде әуе айлағының құрылысы перспективада қалып отыр.

Бозымбаев "Достық" және "Қорғас" екі станциясының болашағы туралы айтып берді.

"Үш күн бұрын "Достықта" болдым. Біз Қытайдың тар табанды жолынан кең қазақстандық автоматты ауыстырып тиеуге жүктерді қабылдауға мүмкіндік беретін логистикалық орталық салатын инвестор үшін жер телімін бөлдік. Атап айтқанда, оның қуаттылығы шамамен 9 млн сусымалы жүк пен 330 мың контейнерді құрайды. Сондай-ақ, екі-үш кәсіпорын осындай нысандарды салуда. Демек, қуаттылық тағы да 1-1,5 млн контейнерге артады", - деді облыс әкімі.

Ол сондай-ақ, Достық – Мойынты темір жолының екінші желісін салу қажет екенін атап өтті, өйткені қазіргі бір жолдың қуаты жеткіліксіз. Оның айтуынша, ҚТЖ осымен айналысуда.

"Нәтижесінде Жетісу облысы логистиканы дамытады. Бұл Қарағанды облысына Достық – Мойынты құрылысы және жүктерді ауыстырып тиейтін төрт нысанның құрылысы болмақ. Жаңа мүмкіндіктер, мыңдаған жұмыс орындары, салықтар, қытай бизнесінің еуропалық нарықтарға шығу мүмкіндіктерін қалыптастырады, өйткені жеткізу мерзімі екі аптаға қысқарады. Құны бойынша да бәсекеге түсуге болады", - деді Бозымбаев.

Оның айтуынша, сингапурлық компания қазақстандық нарыққа кіріп, тағы 2 млн контейнер тасымалын жүзеге асырғысы келеді. Болашақта бұл жобалар қуаттылықты екі есеге арттыруға мүмкіндік бермек.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.