Пандемияға байланысты Қытайға бағыт алған 5 мыңға жуық қазақстандық вагон тоқтап қалды

«Достық» станциясының бағыты бойынша жүкпен 72 пойыз, ал «Алтынкөл» бағытында 25 пойыз тұр

26 июля 2021 года
    

 Бүгінгі таңда 5 мыңға жуық жүк тиелген вагон Қытай бағытындағы жолдарда тұр, деп хабарлайды LS.

"Қазақстан темір жолы" басқарма төрағасының бірінші орынбасары Қанат Әлмағамбетовтың айтуынша, "Достық" станциясының бағыты бойынша жүкпен 72 пойыз, ал "Алтынкөл" бағытында 25 пойыз тұр.

"Онда контейнерлік пойыздар жоқ, бұл негізінен мамыр-маусым айларында тиелген астық, сондай-ақ, кен жүктері, соның ішінде кокс, шекемтастар және концентрат. Қытай жағы оларды өте нашар түсіреді", - деді ол.

Мәселен, егер бір пойызда орташа есеппен 50 вагон болса, олардың шамамен 3,6-3,8 мыңы қозғалыссыз тұр, деп есептеді спикер.

"Бірақ бұл сан статикалық емес, өйткені пойыздар бір жерде бір күн ішінде жүреді. Сондықтан қазір "Достық" бағытында шамамен 3,5-4 мың вагон және "Алтынкөл" бағытында шамамен 1,5 мың вагон жинақталған деп айтуға болады", - деп нақтылады Әлмағамбетов.

Жалпы, ол пандемия жарияланғаннан кейін Қытайдың жағдайы күрделене түскенін түсіндірді. Осылайша, 15 жылдың 2020 қарашасынан бастап ҚХР жабық вагондарда азық-түлік жүктерін қабылдауды тоқтатты, бұның себебін оның ішінде вирустың қалдықтары болуы мүмкін деп түсіндірді.

Одан әрі 2021 жылдың ақпан айынан бастап қытай тарапы Қазақстаннан жүктерді баяу қабылдай бастады. Бүгінгі күні өткен жылдың қараша айында тиелгендердің барлығы қазірдің өзінде берілді, қазір темір жолдарда тұрған азық-түлік жүктері бар жабық вагондар жоқ, деп қосты ҚТЖ өкілі.

"Бірақ қытайлық теміржолшылар мен үкіметі оларға азық-түлік тауарларын қаптарға жіберуге тыйым салды. Біз жөнелтушілерімізбен жұмыс істедік және қазір олар баяу, біз қалағандай емес, үлкен бэгтерде қабылданады. Олар мұны жүк тиегіштермен адаммен байланыссыз алуға болатындығымен түсіндіреді. Бірақ көлемі әлі де аз", - деп шағымданды Әлмағамбетов.

Оның айтуынша, қалған жүктерге тыйым жоқ. Жалпы экспорттық және транзиттік тауарларды беруде әлі де қиындықтар бар. Бұл қытай тарапының эпидемиологиялық жағдайды қатаң бақылайтындығына байланысты. Мысалы, онда станция қызметкерлері мен жүк тиеушілер әр үш күн сайын ПТР тапсырады, барлығы вакцинациялануы керек. Сондай-ақ, СЭС және бақылаушы органдардың қызметкерлерінсіз бірде-бір вагон ашылмайды және қайта тиелмейді.

Бұған дейін вагон иелері мен экспорттаушылар Қытайдың жүкті қабылдамауына байланысты үлкен шығындарға шағымданған болатын. Сондай-ақ, LS Қазақстан ҚХР-ға жүк жеткізу кестесін келіскенін жазды. Сәуір айында Қытай шекарасы экспорттаушылар үшін жабылды. Бірақ айдың соңында Қытай Қазақстаннан тағы да теміржол жүктерін қабылдай бастады.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.