Қазақстанда жаңа теңіз терминалы мен темір жолдар пайда болады

15 марта 2023 года

Қазақстанның транзиттік әлеуеті бірнеше ірі жобалар есебінен күшейтіледі. Бұл туралы LS-ке индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінде хабарлады.

Теміржол бағытын дамыту үшін 2025 жылға дейін үш ірі жоба іске асырылатын болады.

Оның ішінде Достық – Мойынты теміржол учаскесінің екінші жолдары салынуда (833 км). Ұлттық жобаға сәйкес 2022-2025 жылдардағы жеке инвестициялар көлемі 938,1 млрд теңгені құрайды. 2023 жылы 304,1 млрд теңге жоспарланған.

Қытай мен Еуропа арасындағы транзиттік көліктер мен өткізу қабілеті бес есеге дейін артады деп күтілуде. Жылдамдық күніне 800 км-ден күніне 1,5 мың км-ге дейін артады.

Дарбаза – Мақтаарал (106 км) теміржол желісінің құрылысы жеке инвесторға 2022-2024 жылдары 161,8 млрд теңге тұрады. 2023 жылы қаржыландыру 80 млрд теңгені құрайды.

Министрлікте бұл жоба Орталық Азия, Иран және Парсы шығанағы елдерінің транзиттік арақашықтығын қысқартатынын атап өтті. Сондай-ақ, жылына 27 млн тонна жобалық қуаттылық шегінде жұмыс істейтін "Сарыағаш" қолданыстағы өткізу пункті түсіріледі.

Алматының айналма теміржол желісін салу (73 км) жеке инвесторға 2022-2023 жылдары 93,6 млрд теңгеге (2023 жылы 46,8 млрд теңге) қаражат талап етеді.

Нәтижесінде Алматы теміржол торабы 30%-ға түсіріледі. Қытайдан және Азия-Тынық мұхиты аймағынан ОА, Парсы шығанағы мен Еуропаға жүктерді жеткізу уақыты бір күнге қысқарады.

Теңіз жолдарын дамыту үшін Ақтау порты мен Құрық портының паром кешені халықаралық көлік дәліздерінің желісіне енгізілген, өйткені олар Солтүстік – Оңтүстік және ТРАСЕКА маршруттарымен қиылысады. Порттардың қуаттылығы жылына 21 млн тонна.

2025 жылға қарай Ақтау портында контейнерлік хаб құрылмақ, ол тасымалдау көлемін жылына 40 мыңнан 202 мың жиырма футтық эквивалентке дейін ұлғайтады.

Құрық портында 2025 жылға қарай Саржа теңіз терминалы бой көтереді. Көліктік-логистикалық орталық шеңберінде астық терминалы, құйма және бас жүктердің терминалы салынатын болады.

Нәтижесінде екі порттың өткізу қабілеті 30 млн тоннаға дейін өседі деп күтілуде.

Сонымен қатар, индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің мәліметінше, ел аумағы бойынша 13 халықаралық көлік дәлізі (бес теміржол, сегіз автомобиль) өтеді.

Айта кетейік, соңғы 15 жылда осы салаға $35 млрд инвестиция құйылды, 2,5 мың км темір жол және 13 мың км автожол салынды.

Следите за нашим Telegram - каналом, чтобы не пропустить самое актуальное
Комментарии отключены!
Вы можете оставить комментарий и увидеть мнения наших читателей на странице в facebook.
Последние новости:
В Казахстане активно тестируют страхование пассажиров от задержек авиарейсов
31 октября 2025 года
Холодная вода – горячие счета: как подорожали комуслуги в Казахстане за пять лет. Инфографика
31 октября 2025 года
Казахстану нужно продолжать делать ставку на нефть – эксперт
сегодня
Правительство рассчитывает на снижение теневой экономики после изменений в раскрытии банковской тайны
вчера
Работа мечты оказалась ловушкой: казахстанцев предупредили о новых схемах обмана
1 ноября 2025 года
В Казахстане построят биофармацевтический хаб
1 ноября 2025 года
Казахстан потратит триллионы тенге на решение проблем с водой
1 ноября 2025 года
В Казахстане подорожали услуги юристов, бухгалтеров и IT-специалистов
1 ноября 2025 года
RG Brands завершила контракт с PepsiCo
1 ноября 2025 года
Бизнес против тарифной политики ҚТЖ: за три года стоимость перевозок выросла вдвое
31 октября 2025 года
Подпишись прямо сейчас
Подписка на самые интересные новости из мира бизнеса
Подписаться
© Все права защищены - LS — ИНФОРМАЦИОННОЕ АГЕНТСТВО    Условия использования материалов
Наше издание предоставляет возможность всем участникам рынка высказать свое мнение по процессам, происходящим, как в экономике, так и на финансовом рынке.